MONITORING FRAZ KLUCZOWYCH

Monitoring fraz kluczowych

By zaistnieć w Internecie inwestujemy w pozycjonowanie, aby strona była widoczna w wyszukiwarce. Nic zatem dziwnego, że chcemy mieć ciągłą kontrolę nad jej stanem. Monitoring to usługa pozwalająca na zbadanie dzień po dniu, na jakiej pozycji w wynikach wyszukiwania pod określonymi słowami i frazami kluczowymi znajduje się Twoja strona w wyszukiwarce Google. Należy jednak pamiętać, że raz zdobyta wysoka pozycja wcale nie oznacza automatycznego jej utrzymania w przyszłości.

 

Trafność wyników wyszukiwania

Google wyświetla jak najtrafniejsze wyniki wyszukiwania poprzez tworzenie ich pod konkretnego użytkownika. Oznacza to, że dwie różne osoby, wpisując takie samo słowo lub frazę kluczową, mogą otrzymać dwie zupełnie inne listy wyników. Zależne jest to między innymi od miejsca połączenia z Internetem, dotychczasowej historii wyszukiwań, zalogowania w danym momencie na kontach serwisów, które przetrzymują informacje o właścicielu w pamięci podręcznej.

System monitoringu fraz kluczowych działa zawsze w jednakowy sposób, stąd wyniki wyszukiwania są również stałe.

 

Zalety monitoringu fraz kluczowych

Dzięki monitoringowi fraz kluczowych jesteś w stanie:
– codziennie sprawdzać pozycję strony,
– obserwować zmiany pozycji na przestrzeni czasu,
– badać postęp procesu pozycjonowania oraz prognozować dalsze efekty,
– reagować na wyniki wyszukiwania,
– określić wiele słów i fraz kluczowych,
– oszczędzić czas poprzez rezygnację z wyszukiwania ręcznego,
– otrzymywać raporty w wygodnej, czytelnej formie z tabelami,
– posiadać dostęp do archiwalnych wyników wyszukiwania.

 

Czy pozycja strony w Google to Twój decydujący wskaźnik?

Słowa i frazy kluczowe

Pozycja strony w Google nie jest istotnym wskaźnikiem, w sytuacji, kiedy słowa i frazy kluczowe zostały nieodpowiednio dobrane!

Jest to najważniejszy wskaźnik tylko i wyłącznie w przypadku odpowiedniego doboru słów i fraz kluczowych. Należy postawić się na miejscu potencjalnego Klienta i zastanowić się co wpisałby, aby znaleźć Twoją stronę lub co wpisuje, by znaleźć Twoją konkurencję. Trzeba pamiętać o odpowiedniej ilości i różnorodności słów oraz fraz kluczowych.

 

Wysoka pozycja, brak efektów

Pozycjonowana fraza w wyszukiwarce, która przynosi największy ruch na stronie – nie zawsze niesie za sobą największą ilość Klientów. Co w przypadku, gdy została osiągnięta wysoka pozycja w wyszukiwaniach Google, a mimo to brakuje efektów sprzedażowych (konwersji)? Warto wtedy zadbać o ciągłe aktualizowanie strony, wzbogacanie jej w interesującą treść, rozszerzanie swojej oferty, przygotowanie ciekawej prezentacji produktów, odpowiednią kolorystykę oraz intuicyjną nawigację.

 

Dopasowanie strony do rzeczywistych wymagań Klienta jest nieodłącznym elementem skutecznego pozycjonowania.

  • Monitorowanie fraz


    Oferuję skuteczne, automatyczne narzędzie do codziennego monitorowania Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google dla wybranych fraz kluczowych. Obserwuj zmiany pozycji, prognozuj ich dalszy przebieg, sprawdzaj efekty pozycjonowania – wszystko to na bieżąco, dzień po dniu.

  • Raportowanie


    Oprócz ciągłego monitorowania pozycji fraz dla strony istnieje także możliwość wygenerowania raportów (zestawień zbiorczych), dzięki którym w prosty, czytelny i przejrzysty sposób prezentowane są osiągane wyniki. Istnieje możliwość wygenerowania raportów w formatach XLS oraz PDF.

  • Poglądowy, miesięczny widok progresu pozycji fraz kluczowych

    Monitoring pozycji fraz kluczowych